2013. január 6., vasárnap

Belső hang


Sziasztok!

"Rossz napom van ma!"
Sokszor hallhatjuk ezt a kijelentést ismerőseinktől, vagy akár saját magunktól is.
Igen, sokszor előfordul, hogy a dolgok nem úgy alakulnak ahogyan szeretnénk. Sokszor előfordul, hogy jön egy váratlan fordulat és minden a feje tetejére áll. Ezzel én magam is így vagyok néha. Ilyenkor szeretek az önsajnálat bugyraiban elveszni és egy tábla csokit elmajszolva ostoba sorozatokat nézni. De magamban belül tudom, hogy nem ez a helyes döntés. Így miután egy-két napot az önsajnálatra szántam felemelem a fejem, megmosakszom (a rosszat lemosva magamról) és próbálok valamiféle kiutat keresni. Ha másképpen nem, akkor úgy hogy elfogadom azt, ami történt és imádkozom, hogy a jó ügy érdekében történt.

Az első lépés megtétele a nehéz, az hogy felfigyeljünk arra a kis hangra a fejünkben és kövessük a tanácsait. Akármit is tanácsol, arra mi sajnos reagálunk és habár nem tetszik nekünk, amit mond, de jobban járunk, ha követjük a tanácsát reakciók helyett. Sokszor napokra előre gondolkodik helyettünk, máskor pedig egy pillanat múlva következik be az, amire figyelmeztet. Tudom, nehéznek tűnik odafigyelni rá, de nekünk nőknek meg van az a szerencsénk, hogy jobban halljuk. Csak annyit kell tennünk, hogy azt tesszük, amit mond, egy picit elengedni a gyeplőt és engedni a hangnak, mert az csak jót akar nekünk, csak olyat, ami hasznunkra van, ha rögtön nem is látjuk az sem baj. Csak bíznunk kell.

Tapasztalatomból adódik, hogy tudom érdemes rá figyelni. Sokszor előfordult, hogy nem figyeltem rá és bizony kárát leltem. Ugyanakkor én is szeretek a saját fejem után menni és nem szeretek mások tanácsaira figyelni, ám hogy meddig tehetem ezt meg, nem tudom. Ezért van az, hogy próbálok arra figyelni, hogy ne csak nekem legyen jó, hanem másoknak is. Persze ez nem válhat kárunkra, és nem szabad a számunkra ártalmas dolgokat előtérbe helyezni, mondván, hogy nekem ez így jó, nem szabad másokat sem magunk elé helyezni, persze figyelnünk kell másokra, de nem szabd elfelejteni:
Az Én életemben Én vagyok a Főszereplő
ez egy fontos mondat, amire jobban kellene figyelnünk :)

Nos azt hiszem ezzel be is fejezem.
Ha gond van először tisztázzuk, mitől keletkezhetett, azután egy kis önsajnálat után (aki tudja kihagyhatja :D) keressünk rá megoldást. Mi vagyunk életünk kovácsai, mi tehetünk azért hogy mit gondoljunk. Az a virág, amit nem öntöznek kiszárad, de az amit gondoznak, csodálatos virágot hozhat :)

Szép Napot :)
M.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése