2012. december 13., csütörtök

Változás


Sziasztok!

A témától nem tudván elszakadni had folytassam december 21-vel kapcsolatos okfejtésemet.

Reggel munka közben néha akad egy kis időm elmélkedni és éppen ma történt, hogy december 21-vel kapcsolatban elmélkedtem. Tegnap volt egy nagy világ körüli szeretet meditáció, ezzel kezdtem elmélkedésemet. Milyen hatással is lesz, vagy már van a világra, hogy annyi ember egyszerre, vagy legalább is egy napon gondolt a szeretetre és arra, hogy az bejárja az egész világot. És aztán beugrott, hogy december 21-én vajon hány ember fejében fog megfordulni ugyanaz a gondolat. És vajon mi lehet az a gondolat? Nekem a Változás ugrott be, szinte azonnal, hiszen nem akarok én világ végét, csak szeretnék egy élhetőbb világot, ahol az emberek odafigyelnek egymásra és a gyermekeknek van jövőképük.

Folytassuk hát az okfejtést, ha december 21-én legalább a világ népességének egy része arra gondol, hogy változást szeretne - mert hát a világvége elmaradt,  de legalább változna meg a világ - akkor ez mit jelent a jövőnkre nézve. Talán sikerül elérnünk valamit ezzel a közös gondolattal? Vagy csak volt egy nap, amikor ismét arra gondoltunk, hogy jobb lenne ha ez a világ megváltozna.

A válasz egyenlőre várat magára, ahogy mondani szokás "türelem rózsát terem" :)

Én december 21-én arra fogok gondolni, hogy egy jobb, szebb világ kezdődik másnaptól, december 21-én a változásra fogok gondolni. Te mire gondolsz azon a napon?

Szép Délutánt és Jó Elmélkedést :)
M.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése